EEN LAATSTE VERSLAG.

27 juni 2010 - Balen, België

De keuze was niet zo moeilijk gisterenavond. Wat heb ik lekker gegeten(naar het schijnt ook veel) bij Odrada en Theo. Een gezellige avond waar ook mijn broer en zijn vrouw(Maurits en Hilde)  aanwezig waren. Ook de wijn ging er goed in. Ik had er deze morgen toch wel een doffe kop van.

Een prachtige reis heb ik weer gehad. De enkele regendagen zijn op die moment niet zo leuk, maar zijn snel vergeten als er zoveel zomerse dagen zijn geweest. Vele toffe mensen ontmoet die eveneens houden van reizen per fiets of te voet. Je staat ervan versteld hoeveel fietsreizigers en stappers door Frankrijk trekken.

Heb vooral genoten van de interesse van famillie, vrienden en kennissen die mij bijna dagelijks volgden. Het was allemaal nieuw voor mij, dat netbook- en wifi-gedoe. Was wel 1,5 kg extra gewicht, maar heb er veel plezier aan gehad. Mijn verslagen waren geen hoogstaande literatuur, en hier en daar wel eens schrijffouten ontdekte ik achteraf. Allemaal nog eens bedankt voor de moeite om mij te volgen.

Groetjes allemaal en tot weldra,

fernand