the day before

30 april 2010 - Balen, België

Hallo,

Gisteren heeft mijn zoon me een beetje wegwijs gemaakt in het gebruik van een netbook. Drukke dag vandaag. Een blog aangemaakt bij reislogger. Alles lag gisteren al klaar. Nu verdeling maken voor de 4 tassen. Tent nog eens opgesteld(Het gaat nog vlotjes). Banden van de fiets nog wat lucht bijgegeven(ik weet ondertussen dat het beter bolt met harde banden). Regenkledij ligt bovenaan. Na drie weken gaat het regenen dit weekend.

1. Herman:
    30 april 2010
    Allé, 't is weer zover... en nu maar hopen dat dieje nieuwe zadel nie meer zo'n pijn doet aan uw gat...
    Tot binnen een paar dagen... dan weten we waarschijnlijk al iets meer.
  2. lu hendrickx:
    1 mei 2010
    Amaai Fernand ben wel een beetje jaloers als ik dit lees, in ieder geval een supertoffe vakantie.
    Moge uw reis U veel vreugde schenken.
  3. Anne Delaruelle:
    1 mei 2010
    Dag Fernand / grijze wolf :-)
    Geniet van het fietsen, de natuur, de mensen, ...
    Een mooie fietsreis gewenst! Anne & Bart
  4. Ivo:
    1 mei 2010
    De lokroep is toch steeds groot.
    Geniet van de trip en heel veel fietsgenot.
  5. johan:
    2 mei 2010
    allé fernand, blijven trappen zou ik zeggen, regen of gene regen, maar zo kennen we jou hé.
    geniet ervan en past op voor de bordurrekes hé.
    johan en rosette
  6. rita denis:
    3 mei 2010
    Hey Fernand !
    Mooie foto met je kleinkinderen ! Ge moogt er fier op zijn.
    Geniet van je fietstocht. Hopelijk heb je niet té veel regenbuien en tegenwind. Succes ! Geert en Rita ! :-)
  7. Vic en Lea:
    3 mei 2010
    En rije maar,tot woensdag.
    Groetjes
  8. Luc en Ria:
    5 mei 2010
    Hallo,
    Nog vele toffe fietsdagen met niet te veel tegenslagen. Houdt de moed er maar in ondanks het minder goede weer. Er is beterschap op komst.

Luc en Ria
  9. Vic en Lea:
    9 mei 2010
    Hello,alles naar wens, niet te veel regen en niet te veel wind dan geraakt ge wel rond.

vic en Lea