Langs de Middellandse zee.

21 mei 2010 - Aigues-Mortes, Frankrijk

Fleury----Aigues-Mortes. 112 km. Totaal: 2082 km.

Vrijdag 21-5. 's Morgens vroeg al warm en gans de dag zomers weer. Langs het Canal du Midi naar Agden. Verder langs de kust door grote badsteden: Séte, Palaves,La Grande Motte,Le Grau du Roi. Langs drukke wegen, maar verrassend aangenaam fietsen. Praktisch gans het parcour over brede fietspaden langs de zee.

Ongelooflijke prestatie. Vandaag in Sète een Frans koppel ontmoet. Zij doen een staptocht langs de grenzen van Frankrijk. Meer dan 9000 km. Zij zullen er meer dan een jaar over doen. Nadien zullen zij een boek schrijven over hun tocht.

1. fernand en josee:
    21 mei 2010
    al goed gevorderd en eindelijk de zon en goed gezelschap
    en word de oversteek gemaakt of gaat het verder naar de Alpen
    nog de allerbeste groeten en nog veel reisgenot de mannen van
    schoorheide
  2. Tine Cortens:
    22 mei 2010
    Hoi Fernand!
    Leuk hoor dat we je zo kunnen volgen! Maar we missen je wel op de salsales! Eindelijk is het weer hier nu ook beter en ik zal vandaag ook eens op de fiets springen. Al zal mijn tourke want minder spectaculaire zijn dan dat van jou!
    Groetjes en nog veel succes onderweg!
    Tine
  3. Jos en Julia:
    25 mei 2010
    Hoi Fernand,ge zijt al een heel eind op weg,mooi om op website te volgen,mooie foto's.Ik heb dit weekend ook veel gefiets(240 km)Eindelijk hebben we hier ook goed weer.Nog veel reisplezier en goei weer,de groetjes van op stotert.Jos en Julia