Na feesten en toeristen terug fietsen.

8 mei 2010

Le breuil-en-Auge   donderdag 6-5

Een beetje hoofdpijn van het feesten de vorige avond met de familie. Na het ontbijt een toeristisch tochtje gemaakt met de auto. Aan de zee  een wedstrijdje mini-golf gespeeld of ons leven er van af hing. Een goeie pint gedronken in een dorpscafé. En 's avonds weer een lekker etentje met de nodige wijn. Tent ondertussen in de garage gezet omdat ze vorige nacht goed nat was van de condens.

Le-breuil-en-Auge----Mamers  115 km

Vrijdag 7-5. Na gezamelijk ontbijt om 9h30 vertrokken met de fiets richting Lisieux. Verder langs mooie rustige wegen door de Calvados. Een goede camping gevonden voor een prijsje van 4,35 euro. Wat smaakte me de halve kilo stoofvlees heerlijk. Meegekregen 's morgens bij mijn broer.

Mamers----La Fleche  105 km

Zaterdag 8-5. Vroeg opgestaan met de bedoeling van een stevige trip te doen. Alles ging goed tot op het middaguur. Toen begon de regen. Een half uurtje in een bushokje gezeten. Dan toch maar vertrokken Met de bedoeling om de rit in te korten en opzoek te gaan naar een kamer in La Fleche. Toch besloten om mijn tent te instaleren op een mooie camping voor weer een kleine prijs van 5,15 euro. Opgehouden met regenen en een bezoek gebracht aan de stad gelegen aan de Loir. Nog een meevaller was het gratis wifi zo lang je wou.

1. van eynde-ooms:
    9 mei 2010
    hallo broertje,hier is het droog weer,maar niet zo warm.fiets nog goed dan zullen wij vrijdag allemaal goed feesten en aan u even denken.groetjes uit olmen
  2. theo:
    9 mei 2010
    het partijtje mini-golf typeert uitstekend je/onze/jullie mentaliteit : we willen altijd winnen.... zit er al in van vroeger denk ik ,toen was de streep getrokken op de grensscheiding Olmen / Meerhout , en eindigde meestal in een sprint !

Geniet van je dagje aan de Loir(e) ...
  3. ton:
    10 mei 2010
    ha fernand,
    super die blog van je. Ben juist terug van een paar dagen fietsen in de Leiestreek. Leuk maar peanuts als ik jouw afstanden zie. Ik zou toch ook eens vroeg gepensioneerd moeten geraken dan ging ik direct mee. Heb nog een weekje verlof en zal strak de rik nog eens bellen voor een wandeling.
    groeten ton