Weer wordt slechter

10 mei 2010

La Fleche----Airvault  120km

Zondag 9-5. Vroeg vertrokken met nevelig en zwaar bewolkt weer. Al vlug een beetje zon en wind vanachter. Om 1h30 begon het toch stilaan te regenen. Een half uurtje geschuild en dan toch vertrokken met de regenjas aan.Gezocht naar een kamer om te overnachten. Lukte niet,dus toch de camping opgezocht en de tent opgesteld tijdens lichte regen. In de late avond regen toch gestopt. Mooie goede camping met Engelse eigenaars en vele Engelse gasten. Een goeie pint gedronken in de bar 's avonds.

Airvault.

Ganse nacht stevig geregend en het houdt maar niet op tot nu middag. Dus al vroeg besloten om niet te vertrekken. Ze hebben hier trouwens een leuke Engelse bar en wifi. IK zit hier goed. Deze namiddag kwam de zon er door. Wandeling van 2 km naar de supermarkt bij zon. Bij buitenkomen supermarkt zwaar onweer met hagel. Na meer dan een uur wachten zag ik plots de eigenaar van de camping passeren. Wat een geluk. De was die aan de lijn hing kon ik natuurlijk terug uitwringen. Vanavond maar een goed pintje drinken in de bar en hopelijk morgen toch vertrekken.

Naam en adres van de mooie camping, die ik zeker kan aanbevelen. Vooral ook omdat zij fietsvriendelijk zijn. Zie ook enkele foto's.