Tot Oloron-Sainte-Marie

16 mei 2010 - Oloron-Sainte-Marie, Frankrijk

Vannacht en vanmorgen felle regen.  Om 10 uur kunnen vertrekken en met veel geluk droog gebleven want de weg was overal nog nat.

1. Seb Wouters:
    16 mei 2010
    Dag opa Ferre, Morgen ga ik voor de eerste keer naar het klasje bij juf Tinne! Misschien ga ik heel hard lachen of heel hard wenen, dat weet ik nog niet... Ik laat je nog wel weten hoe mijn dagje is geweest. Dikke knuffel, Seb
  2. mari van geel:
    hoi Fernand, knap hoor hoe jij omgaat met de weersomstandigheden. Je neemt het weer zo het komt en maakt er het beste van, echt chapeau. Ik hoop echt voor je dat je nog zeer boeiende, inspirerende mensen (vooral vrouwen) ontmoet. Het ga je goed. groetjes mari
  3. Anne Delaruelle:
    16 mei 2010
    Laat je leiden door het weer & je gevoel, enjoy!
    Echt leuk jou zo te kunnen volgen op je weg.
    Euh, Fernand, je gaat toch niet fietsen om vrouwen te ontmoeten, wel?! :-)
  4. rita denis:
    17 mei 2010
    hey Fernand !
    Bij ons hier vanaf morgen terug wat beter weer ! Hopelijk voor jou daar ook, dus smeer je beentjes maar goed in, het 'gespeel' met je computer zal vanaf nu gedaan zijn ! :-)
    Fietsen maar !
    Doeikes.
  5. van eynde-ooms:
    19 mei 2010
    bruiloft is goed verlopen,seb heeft 2 dagen hard geweent,vandaag ging het wat beter.geniet van het weer en va n het fietsen ,groetjes uit olmen