Noodgedwongen rust.

15 mei 2010 - Urt, Frankrijk

Urt.

Zaterdag 15-5. Vorige avond hielden de kwakende kikkers mij wakker. Ganse nacht stevig geregend. Tegen 7h toch wakker geworden met nog steeds regen. Om 8h hield het op met regenen. De tent een beetje droog gemaakt en daarne de dagelijkse taken in het sanitair gebouw. Bij het buitenkomen natuurlijk weer regen. Om 9h weer even droog maar toch nog zwaar bewolkt. Nu een laatste poging om toch nog te vertrekken. Alle tassen stonden klaar om aan de fiets te hangen. Begon net de tent af te breken,en ja, opnieuw regen. En dit keer stevig. Alles vlug terug in de tent. NU zit ik hier aan mijn netbook en heb alles terug uitgepakt voor een tweede dag hier. Gelukkig kan ik wat met mijn computer spelen. Zie zelfs nog geen kans om een wandelingske naar het dorp te doen.

Heb ik die boer waarschijnlijk toch niet goed verstaan wat betreft het weer.

Langs deze weg toch ook nog vermelden dat ik het spijtig vind dat ik het huwelijksfeest van Nele en Perry moet missen van vrijdag 14-5. Ik verwacht dat het een spetterend feest is geweest. Nog een dikke proficiat Nele en Perry.

In de namiddag kwam de zon er bij momenten nog stevig door. Lekker liggen zonnen op mijn zelfgemaakt terras van een palet voor mijn tent. Met een goeie fles wijn. Toch ook wel even denkend aan de dansavond in Geel die ik vanavond moet missen. En vooral het leuke dansgezelschap dat ik er heb. Groetjes allemaal.

1. René Vanherck:
    16 mei 2010
    Je vrij voelen en doen wat je wil doen, het moet zalig zijn. De mooie landschappen die je daar ziet, geniet ervan. Met de voorspellingen van beter weer zal het allemaal nog mooier worden.
    De max. bandendruk staat op de band gedrukt, kijk bij beide banden. Met een fiets die beladen is kan je best deze druk in je banden hebben.
    Groetjes.