Richting Toulon voor ferry Corsica

26 mei 2010

Castellane----Salernes. 88 km. Totaal: 2473 km.

Woensdag 26-5. Pas om 9h30' vertrokken. Met al direct een lange klim. Tegen de middag nog eens een klim naar 1OO0 meter, maar was ook niet al te moeilijk. In de namiddag een kleine weg genomen om Draguignan te vermijden. Toen was het wel enkele malen stevig klimmen. Maar passeerde wel enkele mooie kleine dorpjes op de D51.Chateaudouble,Ampus,Tourtour,Villecroze en uiteindelijk Salernes. Waar een goeie camping is gelegen. Uitendelijk was het toch een pittig ritje met de wind tegen.

Na 10 kilometers fietsen kwam ik een Fransman tegen. Een echte expert op gebied van fietsreizen. Hij was overal al geweest. Maar bleef dit jaar in Frankrijk. Ging enkele Alpencols en het centraal massief fietsen.

O ja, ik had nog eens een platte band.

1. Vic en Lea:
    26 mei 2010
    Hoi,Fernand als ik uw berichtjes lees gaat alles naar wens.
    Met het weer ,soms wel zeer benen,zware hellingen, maar toch mooie natuur en mooie plaatsjes waar wij maar kunnen van dromen.Hou de moed er maar in en de groetjes uit de broekstraat.